2011. július 27., szerda

Eladó Asus 1005Ha netbook kis Hibával - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó Asus 1005Ha Netbook. Használtan vásároltam, annyi hibája van hogy amikor megvettem az asus update felajánlotta hogy frissitsek biost rajta én megtettem és onnantól kezdve ha bekapcsolom nem fér bele a kép a kijelzőbe. Ugy gondolom nincs nagy baja, de mivel én nem értek hozzá és kellet sürgősen egy másik gép így gonbdoltam továbbadom. Nagyon szép esztétikai állapotban van. Van hozzá gyári táska és töltő. Paraméterei:  Processzor típusa: Intel Atom, Processzor órajel: 1. 6 GHz, FSB sebessége: 533, L2 cache mérete: 512 KB, Memória mérete: 1 GB, Memória típusa: DDR2, Kijelző mérete: 10. 1", Kijelző felbontása: 1024 x 600, Videókártya típusa: Integrált, Merevlemez kapacitása: 160 GB 4-5 órás akkuidő minimum. A gép ezen kivül teljesen tökéletesen bekapcsol windows hiba nélkül indul rajta.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-05 08:39
. Eladó Asus 1005Ha netbook kis Hibával - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése